U fasciu di a grua hè una parte impurtante di u funziunamentu di a gru. Hè stallatu à i dui estremità di u fasciu principalu è sustene a grua per ritruvà nantu à a pista. U fasciu finale hè una parte impurtante chì sustene tutta a gru, cusì a so forza dopu a trasfurmazioni deve risponde à i requisiti di l'usu.
I travi finali sò furnuti cù roti, muturi, buffers è altri cumpunenti. Dopu chì u mutore in funziunamentu nantu à u fasciu finale hè energizatu, a putenza hè trasmessa à e roti attraversu u riduttore, cunducendu cusì u muvimentu generale di a gru.
In cunfrontu cù a trave finale chì corre nantu à a pista d'acciaio, a vitezza di corsa di a trave finale hè più chjuca, a vitezza hè più veloce, l'operazione hè stabile, u pesu di elevazione hè grande, è u svantaghju hè chì si pò move solu in un intervallu specificu. . Per quessa, hè più utilizatu in l'attellu o in i pianti di carica è scaricamentu.
A struttura d'acciaio di a fascia finale di a nostra cumpagnia pò esse trattata in diverse manere secondu u tunnellu di a gru. U fasciu finale di a grua di picculi tonnellate hè furmatu da u prucessu integrale di tubi rettangulari, chì hà una alta efficienza di trasfurmazioni è una bella apparenza di u pruduttu, è a forza generale di u fasciu finale hè alta.
A dimensione di a rota aduprata in cungiunzione cù u fasciu finale di a grua di grande tonnellata hè più grande, cusì hè utilizata a forma di splicing di piastra d'acciaio. U materiale di u fasciu di l'estremità spliced hè Q235B, è l'acciaio strutturale di carbonu di resistenza più altu pò ancu esse usatu secondu l'applicazione. U trasfurmazioni di i grandi travi finali hè spliced da saldatura. A maiò parte di u travagliu di saldatura hè trattatu automaticamente da i robot di saldatura.
Infine, i saldature irregulari sò trattati da travagliadori sperimentati. Prima di trasfurmà, tutti i robots devenu esse debuggati è inspeccionati per assicurà un bonu rendimentu. Tutti i travagliadori di saldatura in a nostra cumpagnia anu certificati di qualità occupazionale in relazione à a saldatura per assicurà chì e saldature processate sò libere di difetti interni è esterni.
U fasciu finale dopu chì u prucessu di saldatura hè finitu deve esse pruvatu per assicurà chì e proprietà meccaniche di a parte saldata risponde à i requisiti pertinenti, è a so forza hè uguale o ancu più altu ch'è u rendiment di u materiale stessu.