U fasciu principale di ugru a ponte monotravehè irregolare, chì affetta direttamente a trasfurmazioni sussegwenti. Prima, avemu da trattà cù a flatness di u fasciu prima di passà à u prossimu prucessu. Allora u tempu di sabbiatura è placcatura farà u pruduttu più biancu è impeccabile. Tuttavia, gru di ponte cù diversi mudelli è paràmetri anu caratteristiche strutturali diffirenti di i so travi principali. .
Avemu bisognu di prima capisce i seguenti dui punti nantu à u pruduttu:
1. Chì materiali è forme di bordu sò necessariu per processà u fasciu principale di a machina di ponte (tavelli, rotuli, parti in forma speciale, regule)?
2. In cunsiderà a dimensione di u fasciu principale è a superficia di a grua monotrava (secondu u pruduttu, i diversi prucessi di flatness ponu esse selezziunati per compie u cuntrollu di u costu è di l'operabilità), chì tipu d'effettu di leveling è esigenze d'usu deve esse rializatu per u fasciu principale?
Attualmente, ci sò dui metudi per trattà a piattezza di u fasciu principale di a grua:
1. L'usu di u trattamentu meccanicu prufessiunale hè di caccià e parti cunvessi lucidate attraversu u tagliu è a deformazione plastica di a superficia di u materiale per ottene un metudu di lucidatura di a superficia liscia, è di solitu usa grinding stones, polishing fluid, etc.
2. Pulitura chimica. Pulitura chimica hè di fà i parti microscòpichi cunvessi di a convexità lucale di e dati dissolve prima in u mediu chimicu, ottenendu cusì una superficia liscia. U vantaghju principali di stu metudu hè chì i pezzi cumplessi ponu esse lucidati senza equipaggiu cumplicatu, è parechji platti d'acciaio ponu esse lucidati simultaneamente. U prublema cù a lucidatura chimica hè l'applicazione di u fluidu di lucidatura è i materiali di u produttu. A rugosità di a superficia ottenuta da a lucidatura chimica hè di solitu 10μm.