INSPLEZIONE D'EQUIPU
1. Prima di l'operazione, u straniu ponte deve esse inspicatu pienu, micca limitati à cumpunenti chjave, ganci, è signalinghi per assicurà chì sò in bona cundizione.
2 Verificate a Pista di u Crane, Fundation è circundante è ùn ci hè ostaculu, micca d'actumulazione d'acqua o d'altri fatturi chì ponu infà l'operazione sicura di a gru.
3. Verificate u putere di pruvistu è sistema di cuntrollu elettricu per assicurarà chì sò normali è micca danni, è sò in terra secondu a regula.
Licenza di operazione
1. Grua OverheadL'operazione deve esse realizata da i prufessiunali chì tenenu certificati operativi validi.
2. Prima di l'operazione, l'operatore deve esse familiarizatu cù e prucedure operate di u grude è precauzioni di sicurità.
Limitazione di carica
1. L'operazione di sopracarica hè strettamente pruibitu, è l'articuli per esse elevati deve esse in a carica classificata specificata da a grue.
2. Per l'articuli cù forme speciale o chì u pesu hè difficiule per stimà, u pesu attuale deve esse determinatu à traversu metudi adattati è analisi di stabilità.
Operazione stabile
1. Durante l'operazione, una velocità stabile deve esse mantinuta è brusca iniziu, frenu o di direzzione i cambiamenti sò stati evitati.
2. Dopu l'oghjettu hè alzatu, deve esse mantenutu horizontale è stabile è ùn duverebbe scuzzulà o rotate.
3. Durante l'elevazione, Operazione è l'insultore d'oggetti, operatori anu da pagà una attenzione in u ambiente circundante per assicurà chì ùn ci sò persone o ostaculi.
Cumpurtamenti pruibiti
1. Hè pruibitu di fà mantenimentu o aghjustamenti mentre a grua corre.
2. Hè pruibitu di stà o passà sottu à a grue
3. Hè pruibitu di operà a grue in ventu eccessivu, a visibilità insufficiente o altre cundizioni climatichi severi.
Ferma d'emergenza
1 In casu di emergenza (cume fallimentu equipamentu, desi personale, etc.), l'operatore duveria subitu a suppmente di l'armata è di piglià e misure di fronte emergenza.
2. Dopu una ferma d'emergenza, deve esse riportatu à a persona pertinente in carica è e misure currispondenti sò purtate per trattà.
Sicurità di u persunale
1. Operatori duveri indubbi equichi di prutezzione chì riuniscenu regulamenti, cume e caschi di sicurezza, scarpe di sicurità, guanti, etc.
2. Duranlu l'operazione, du deve esse persunale dedicatu à direttamente è à coordinà per assicurà a sicurezza di u persunale è l'equipditu.
3. Non-operatori anu da stà luntanu da l'area operativa di u grue per evità l'accidenti.
Registrazione è mantenimentu
1. Dopu ogni operazione, l'operatore duverà chjappà l'operazione di l'operazione cumprese, ma micca limitatu à u tempu di operazione, e cundizioni di carica, statu di l'equipaggiu, etc.
2 Esernu mantinimentu regulare è miolpezcu in a gru, cumprese u lubrictation, partendu parti lesi per assicurà operazione normale di u so serviziu è allargà a vita normale.
3. Ogni difettu o prublemi scupertu deve esse riportati à i dipartimenti pertinenti in modu puntuale è e misure currispondenti si deve esse pigliate per trattà cun elli.
A cumpagnia di u Sedecrane hà più procedure operativi di sicurità perGrue Overhead. Se vulete sapè di più nantu à a cunniscenza di sicurezza di i cranchi di u ponte, per piacè sentite liberu di lascià un missaghju. I prucessi di produzzione di e nostre cumpagnia sò strette cuntrullate per assicurà a sicurezza di u persunale è l'equipaggiu è migliurà l'efficienza di u travagliu. Hè prevendu chì tutti operatori rispetteranu micca cun queste prucegenze è creanu in ghjugnu sicuru un ambiente di travagliu sicuru.